صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

سازمان حمایت؛ همچنان مرجع قیمت گذاری کالا و خدمات

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان اعلام کرد: مرجع قیمت گذاری کالا و خدمات، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان است و در موارد خاص پیشنهاد این سازمان برای تایید در ستاد تنظیم بازار مطرح می‌شود.

به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان اعلام کرد: فرآیند قیمت‌گذاری بیان شده در مکاتبه این سازمان که در برخی رسانه‌ها منتشر شده است، به عنوان یک پیشنهاد اولیه در یکی از جلسات تنظیم بازار مطرح شده بود که در عمل قابلیت اجرا نداشته و در همان مقطع زمانی منتفی شده بود.

ارسال این مکاتبه ناشی از عدم اطلاع از منتفی شدن این فرآیند بوده است. کماکان مرجع قیمت گذاری کالا و خدمات، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان است و در موارد خاص پیشنهاد این سازمان برای تایید در ستاد تنظیم بازار مطرح می‌شود. 

بنابراین گزارش در روزهای اخیر نامه‌ای از حسین فرهیدزاده سرپرست سازمان حمایت تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان به معاونان وزارت صمت منتشر شد که براساس آن مقرر شده بود فرآیند قیمت گذاری بعد از پیشنهادات صنوف و کارخانه داران توسط دفاتر تخصصی وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و بعد از بررسی به کمیسیون اقتصادی دولت ارجاع و بعد از بررسی و تایید، پیشنهاد در ستاد تنظیم بازار تصویب و سپس به تایید رئیس جمهور برسد. 

 

منبع: فارس

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۸۹۹۳
تاریخ: ۱۴۰۱/۵/۳     ساعت: ۲ : ۳۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
  • ١٥ شوال ١٤٤٥
  • Apr 24 2024