صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

سلیمانی: بچه‌ها انرژی دادند و من گل زدم

محمد رضا سلیمانی چهره برتر دیدار مس رفسنجان – فولاد بود. او که به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد یک گل زد و یک پاس گل داد تا بیشترین نقش را در پیروزی دو بر یک تیمش در این بازی ایفاء کند.

او بعد از این عملکرد رویایی خطاب به خبرنگار ما در خصوص روند بازی گفت: خدا را شکر که بازی را بردیم. بچه‌ها زحمت کشیدند و همه هم دل بودیم و هدفمان یکی بود و به همین خاطر موفق شدیم، ببریم.
مهاجم سابق سایپا در خصوص اینکه چه عاملی باعث شد که بعد از ورود به میدان شرایط بازی را با دادن یک گل و یک پاس گل تغییر داد، گفت:  با انرژی که بچه ها به من دادند و پاس آخری که به من داده شد فقط ضربه آخر را زدم و کل تیم زحمت کشیدند.
آیا داوری این دیدار دارای ایراد بود؟ مهاجم تیم مس رفسنجان در پاسخ به این سوال می گوید: تمرکز من بیشتر روی عملکرد خودم است و داوری برایم اهمیتی ندارد.
سلیمانی هم چنین در خصوص بازی در پست های مختلف گفت: از بازی با تراکتور در نیم فصل دوم در پست فوروارد بازی کردم و پست تخصصی ام فوروارد است البته در سایپا هافبک، پشت مهاجم و تقریبا در تمام پست ها بازی کردم ولی در  مس در فقط فوروارد بودم. انشاالله بتوانیم همین روند را ادامه بدهیم و برد های مان را بیشتر کنیم که جایگاه مان در جدول هم بهتر شود.

 

منبع: ورزش 3

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۳۷۴۰
تاریخ: ۱۴۰۰/۴/۱۴     ساعت: ۱۰ : ۲۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024