صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

اینزاگی: می‌دانستم اینتر قصد فروش اشرف را دارد

سرمربی جدید تیم فوتبال اینتر در مراسم معارفه‌اش به عنوان جانشین آنتونیو کونته درباره مسائل مختلف این تیم و برنامه‌های خود صحبت کرد.

پس از یک ماه از زمان اعلام رسمی خبر انتصاب سیمونه اینزاگی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال اینتر او سرانجام امروز (چهارشنبه) در مراسم معارفه‌اش شرکت کرد و اولین نشست خبری خود را به عنوان جانشین آنتونیو کونته انجام داد.
اینزاگی که با قراردادی دو ساله و در آستانه امضای قراردادی جدید با تیم سابقش لاتزیو به اینتر پیوست، ابتدا به سؤالی درباره سیاست‌های باشگاه در حوزه نقل و انتقالات از جمله فروش اشرف حکیمی یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته تیم به پاری‌سن‌ژرمن در ازای 71 میلیون یورو اشاره داشت.
سرمربی سابق لاتزیو گفت: من انگیزه و اشتیاق فراوانی دارم. می‌دانم که هدایت اینتر کاری مهم و البته در عین حال یک چالش زیباست که بلافاصله پس از دریافت پشنهادش آن را قبول کردم. می‌دانستم که اشرف حکیمی قرار است فروخته شود اما به من قول داده‌اند که تیم را جنگنده نگه خواهند داشت. من هر روز با مدیران باشگاه در تماس هستم. ما می‌خواهیم در لیگ قهرمانان اروپا نتایجی بهتر از فصل گذشته کسب کنیم چون اینتر از سال 2011 نتوانسته به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها برسد. مدیران باشگاه شدیداً از من می‌خواهند که این کا را انجام دهند. من می‌دانم که هواداران هم حامی‌مان خواهند بود. در لیگ هم باید از قهرمانی‌مان دفاع کنیم. ما اینتر هستیم پس باید هر کاری می‌توانیم انجام دهیم تا فصل بعد هم قهرمان شویم. من از همین فرصت می‌خواهم استفاده کنم تا به آنتونیو کونته و دستیارانش که فصل گذشته با اینتر قهرمان لیگ شدند تبریک بگویم.
اینزاگی سپس درباره روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی اینتر که تصور می‌شود یکی از مهره‌های کلیدی او باشد صحبت کرد. او همچنین به وضعیت اریکسن ستاره دانمارکی اینتر هم اشاره‌ای داشت، کسی که در جریان بازی اول دانمارک در یورو 2020 دچار ایست قلبی شد و از الان به بعد باید از یک دستگاه مخصوص استفاده کند تا از تکرار حادثه‌ای مشابه جلوگیری کند. در ایتالیا بازی کردن بازیکنانی که در بدن‌شان چنین دستگاهی کار گذاشته شده باشد ممنوع است اما اینزاگی امیدوار است که ستاره سابق تاتنهام بتواند به جوزپه‌مه‌آتزا برگردد. سرمربی اینتر خاطرنشان کرد: من چندین بار با لوکاکو حرف زده‌ام. او بابت شکست تیم ملی کشورش (بلژیک) مقابل ایتالیا در یورو بسیار ناراحت است اما حضورش در تیم ما قطعی است. با اریکسن هم حرف زده‌ام البته قبل از یورو نه بعد از آن. من روی او حساب می‌کنم. ضمن اینکه کار اینتر برای جذب چالهانوغلو هم خوب بود. او هم بازیکن مهمی است. اریکسن برای برگشتن زمان کافی دارد و ما با آغوش باز منتظرش هستیم. برای اشرف هم سعی می‌کنیم که یک جانشین مناسب جذب کنیم. برای سیستم بازی من مدافعان کناری بسیار مهم هستند. پس تلاش خواهیم کرد که این منطقه از میدان را تقویت کنیم.
در همین حال جوزپه ماروتا مدیراجرایی باشگاه هم درباره فروش اشرف حکیمی، صحبت کرد، اتفاقی که به دلیل نیاز مالی باشگاه رخ داد. وی گفت: اینکه ما با وجود تغییرات رخ داده از تیم بخواهیم دقیقاً مانند فصل گذشته کار کند غیرقابل تصور است. به هر حال ما تصمیم‌های دردناکی مانند فروش حکیمی گرفته‌ایم اما همیشه تلاش‌مان را برای ثبات بخشیدن به موفقیت تیم انجام می‌دهیم. فصل آینده هم مانند فصل‌های گذشته سخت خواهد بود. ما با افتخار سرمربی جدید‌مان را معرفی می‌کنیم. پروژه اینتر ادامه دارد و به نظر من اینزاگی آماده‌ترین گزینه برای هدایت اینتر بود که تمام اصول این باشگاه را در برمی‌گیرد.

 

منبع: تسنیم

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۳۷۸۷
تاریخ: ۱۴۰۰/۴/۱۷     ساعت: ۱۸ : ۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024