صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

شاید تلفن یحیی معجزه کند

جنگ لفظی مدیران پرسپولیس و رادوشوویچ بالا گرفته است.

با کلید واژه رادو به مشکلات عمیق باشگاه پرسپولیس پی می‌بریم. بخشی از مشکلاتی که گل‌محمدی پیش از دیدار با آلومینیوم درباره آن گفت: ما حرف زیاد داریم و اتفاقات عجیب و غریبی از طرف داخل و خارج تیم افتاده ولی صحبت نمی‌کنیم تا تنش ایجاد نشود. اما شاید پیش از گفته‌های او مصاحبه‌های رادو به تنش های مختلفی دامن زده و سبب شده تا بعضی هواداران از تیم مدیریتی بنا بر حرف‌های رادو گلایه کنند.
سرخ‌ها گلر دوم ندارند و یحیی گفته است اگر نیاز شود خودش شخصا به رادو برای بازگشت زنگ می‌زند. اما از حرف ها و موضع رادو ذره ای بوی بازگشت به مشام نمی‌رسد. او در بخشی از مصاحبه اش درباره دلیل فسخ کردنش گفت: تنها باری که دنبال فسخ رفتم این بار بود که آن هم به خاطر رفتار مدیران باشگاه این کار را کردم. مشکل من اصلا پول نیست چون اگر پول بود، در این 5 سال‌ها بارها قراردادم را فسخ می‌کردم.
رادو همچنین مدعی شده مشکل او با شکوری به چند ماه قبل مربوط است! او گفته: وقتی که برای دریافت ویزای هند، به سفارت این کشور رفتیم، همه بازیکنان در 5 دقیقه ویزای خود را گرفتند اما شکوری آمد با لبخند به من نگاه کرد و گفت به تو ویزا نمی‌دهند. این در حالی است که من به عنوان یک کروات مشکلی برای سفر به هیچ کشوری نداشته‌ام. من مطمئن بودم که او (شکوری) خوشحال است که برای من مشکل ایجاد شده است. قرار بود در هند بازی‌های ابتدایی را حامد لک بازی کند و بعد من هم بازی کنم اما وقتی برای من مشکل ایجاد شد، شکوری با خنده به من می‌گفت: "حالا برو بازی کن." بعد از سفر هند و وقتی بازگشتیم، من نامه‌های اخطار خود را برای دریافت مطالباتم به باشگاه دادم و در آخر، وقتی نامه تهدید به من دادند، تصمیم گرفتم قراردادم را فسخ کنم.
صحبت‌هایی که باعث شد ابراهیم شکوری سکوتش را بشکند و در توییتی به این اظهارات واکنش نشان دهد. او گفت: هر هفته و دقیقا روز قبل از بازی، بازیکن مثلا متعصب تیم که در این مقطع حساس در حال کباب خوردن و نوشیدن در کشورش است، مصاحبه میکند.
پول مفت قرارداد 4 ساله بدجور مزه کرده است. برای حفظ آرامش تیم دیگر صحبتی نمیکنم و همه موضوعات گفته شده است.
البته شکوری پس از دقایقی این توییت عجیب را پاک کرد و مدعی شد به احترام هواداران و مصلحت تیم آن حرف‌ها را پاک کرده است. چیزی که پر واضح است، شکایت کردن رادو به فیفا و محکوم شدن پرسپولیس و اضافه شدن پرونده‌ای دیگر در آینده نزدیک در راه است. مگر این‌که زنگ زدن یحیی به او معجزه کند و آتش ماجرا را بخواباند.

 

منبع: ورزش 3

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۳۸۰۴
تاریخ: ۱۴۰۰/۴/۱۹     ساعت: ۹ : ۲۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024