صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

باید کمتر کارت زرد بگیرم

هافبک گل گهر سیرجان امیدوار است طی یک رقابت سالم با تیم های دیگر بتوانند سهمیه آسیایی را کسب کنند.

علیرضا علیزاده در مورد پیروزی دو بر یک گل‌گهر سیرجان مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و ششم از  رقابت های لیگ برتر گفت: از همان دقایق ابتدایی خیلی خوب بازی را شروع کردیم و کل بازی دستمان بود و توانستیم خیلی موقعیت خلق کنیم  آن هم مقابل آلومینیوم اراک که در این چند وقت اخیر عملکرد خیلی خوبی داشت و نتایج درخشانی  مقابل تیم‌های بزرگ گرفت. حریف تیم قابل احترام و سخت کوشی بود ولی خدا را شکر خوب کار کردیم و بازی  کامل در دست ما بود و از کسب سه امتیاز خوشحال هستیم.
او در خصوص اینکه بعد از چند وقت ناکامی در نهایت توانستند به پیروزی برسند ادامه داد: بعد از سه هفته موفق به پیروزی شدیم و به نظر من این چند وقتی که بازیها را واگذار کردیم خیلی بدشانسی آوردیم، هم مقابل پدیده در مشهد و هم دو تا بازی هایمان در آزادی مقابل استقلال و پرسپولیس. همه دیدند که در هر سه بازی برای ما به گفته خود کارشناسان پنالتی گرفته نشد و در آن دو بازی ما سه، چهار توپ به تیرک دروازه حریفان زدیم. حقمان 3 شکست نبود اما عدم تمرکز باعثش شده بود. خدا را شکر توانستیم با این برد به جدول برگردیم و امیدوار شویم.
هافبک گل‌گهر سیرجان در مورد اعتراض آلومینیومی ها به داوری عنوان کرد: اعتراض آنچنانی هم نداشتند و اگر صحنه آهسته را ببینند متوجه می‌شوند که توپ به دست بازیکن شان برخورد کرد. داور یک پنالتی هم برای تیم آلومینیوم گرفت و درکل داوری خیلی خوب بود. سوای پنالتی که به ضرر گرفتند آقای ناظمی بسیار مسلط بود و  امیدوارم که تا آخر فصل شاهد اشتباهات داوری نباشیم و همین گونه لیگمان خوب پیش برود.
علیزاده  در پاسخ به این سوال که چرا در لیگ بیستم تعداد کارت زردهایش بالا بود این گونه توضیح می دهد: چند تا از کارت هایی که گرفتم به حق بود. فکر می‌کنم 9 کارت زرد گرفتم که سه، چهار تا از آنها به دلیل اعتراض بوده و باید از این بابت خودم را کنترل کنم ولی همانطور که گفتم امسال داوری اذیتمان کرد اما بازم کارم را تایید نمی کنم و قول دادم که رویه ام را عوض کنم. امیدوارم که این اتفاقات نیفتد و کمتر کارت بگیرم.
وی درباره این که  چه رتبه ای در پایان فصل کسب می کنند گفت: ما بازی به بازی پیش می رویم و امیدوارم که بتوانیم سهمیه آسیا را بگیریم چون واقعاً حقمان است ولی تیم‌هایی مثل تراکتور، فولاد و آلومینیوم اراک که رقیبمان هستند تیم های خوبی هستند. امیدوارم رقابت سالم را ادامه بدهیم و در نهایت ما تیمی باشیم که سهمیه میگیریم.
علیزاده در پایان در مورد بازی بعدی با تراکتور افزود: همه می‌دانند که تراکتور تیم خوب و قابل احترامی است ولی ما می دانیم که اگر سه امتیاز را بگیریم خیلی به سهمیه آسیا نزدیک می شویم.بازی سختی در تبریز داریم امیدوارم که دو تیم بازی خوب و هجومی به نمایش بگذارند و در آخر هم ما پیروز بشویم.

 

 


 

منبع: ورزش 3

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۳۸۱۳
تاریخ: ۱۴۰۰/۴/۱۹     ساعت: ۹ : ۱۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024