صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

هزینه چلچراغ ویلای لوکس علی کریمی از جیب مردم؟!

علی کریمی که سابقه زندگی در کشور آلمان را داشته و با سیاست‌های سخت‌گیرانه برخورد آلمان با پرمصرف‌ها نیز آشنایی کامل دارد، با انتشار اطلاعات مرتبط با شبکه برق خود جهت اعتراض به اخطار قطع برق، امکان دسترسی به اطلاعات مصرف برق خود را مهیا کرد.

این در حالی است که این اطلاعات نشان می‌دهد یارانه انرژی ماهانه 52 میلیون تومانی برای علی کریمی لحاظ شده است!


در قبض مرتبط با آخرین دوره مصرف برق این مشترک، شاهد مصرف برق 6280 کیلوواتی وی هستیم. این در حالیست که حد مصرف بهینه در شهر تهران برابر 300 کیلووات است و این مشترک 21 برابر یک خانوار با رعایت حد مصرف بهینه برق مصرف می‌کند.
در شرایطی که هزینه برق جادوگر با مصرف نجومی مبلغ 3 میلیون و 880 هزار تومان برآورد می‌شود اما هزینه واقعی برق مصرفی وی با احتساب هزینه انرژی تولید و توزیع معادل 56 میلیون و 520 هزار تومان برآورد می‌شود.
همچنین، با وجود اینکه این سلبریتی از برق 3 فاز استفاده می‌کند اما در تخلفی آشکار، تعرفه برق وی مشابه تعرفه مشترکان خانگی تعیین شده است!
در همین خصوص کاربران فضای مجازی نسبت به میزان مصرفی برق توسط علی کریمی واکنش نشان دادند.

حملات کمتر دیده شده به علی کریمی
در ماجرای انتشار قبض برق علی کریمی شاهد حملاتی به این ستاره بزرگ فوتبال ایران بودیم که کمتر سابقه داشت.
شاید کمتر کسی فکر می کرد علی کریمی تا این حد مورد انتقاد قرار بگیرد اما در ماجرای انتشار قبض برق او خیلی‌ها که فوتبالی هم نیستند انتقاد کردند که چرا یک چهره مطرح باید بیش از 4 میلیون تومان برق مصرف کند آن هم در جامعه ای که پایه حقوق کارگران 3 میلیون تومان است؟
بعد از توضیحات سخنگوی صنعت برق کشور در مورد قبض میلیونی علی کریمی او که عصبی شده بود استوری دیگری گذاشت و از خودش دفاع کرد اما باز هم اکثر واکنش‌های مردمی علیه او بود. تازه این در حالی است که میلیون‌ها پرسپولیسی علی کریمی را دوست دارند و ...
شاید خود کریمی هم انتظار این همه انتقاد و کامنت منفی را نداشت اما بهرحال روزگار از این بالا و پایین‌ها زیاد دارد. یک زمانی محبوبیت علی پروین دهها برابر ستاره‌های پرسپولیس بود اما چند سال قبل که عادل در مورد محبوب ترین پرسپولیسی‌ها نظر سنجی گذاشت همین علی کریمی اول شد.
شاید اگر زمان به عقب برگردد علی کریمی دیگر قبض برق خود را منتشر نکند تا با یکسری انتقادات مواجه نشود. البته ای کاش او در مورد بالا بودن مبلغ قبض قراردادش هم توضیح می‌داد.

 

منبع: آخرین خبر

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۳۸۷۹
تاریخ: ۱۴۰۰/۴/۲۱     ساعت: ۱۰ : ۴۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024