صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

رویای بزرگ رئال؛ تابستان ۲۰۲۲ با هالند و ام‌باپه!

فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید، در رویای جذب همزمان کیلیان امباپه و ارلینگ هالند است.

رئال مادرید تابستان 2021 را هم بدون خرید بزرگ به اتمام رساند و در حالی پای به فصل جدید گذاشت که ترکیب این تیم با تحولات زیادی روبرو شده است.
جدایی رافا واران و سرخیو راموس در خط دفاعی باعث شده تا ادر میلیتائو و داوید آلابا زوج دفاعی تیم باشند و در خط حمله نیز اتفاق خاصی رخ نداده استو همچنان کریم بنزما و وینیسیوس مهمترین نیروهای تهاجمی رئال هستند، ترکیبی که برای دوست داران رئال چندان جذاب نیست و آنها پس از جدایی رونالدو در تابستان 2018 همچنان در آرزوی پیوستن یک ستاره جدید به تیم شان هستند.
رئال تابستان به جذب کیلیان امباپه نزدیک شده بود ولی پی اس جی حاضر به مذاکره نشد. اگر ستاره فرانسوی با پی اس جی تمدید نکند، از ژانویه می تواند با رئال قرارداد ببندد و تابستان 2022 به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال شود اما فلورنتینو پرز رئیس رئال، تنها به امباپه فکر نمی کند.
ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند نیز تابستان سال بعد با 75 میلیون یورو در دسترس خواهد بود. بند آزادسازی او البته برای باشگاه های بزرگ دیگر اروپا نیز وسوسه انگیز است ولی شاید رئال مادرید یک قدم جلوتر از دیگران باشد.
آوریل گذشته، پدر هالند و مینو رایولا ایجنت بازیکن، از کمپ والدبباس دیدن کرده و با خوزه آنخل سانچس مدیر اجرایی رئال نیز مذاکراتی داشتند.
در شرایطی که بارسا و بایرن مونیخ توان مالی لازم را ندارند و چلسی تابستان امسال 115 میلیون یورو برای روملو لوکاکو هزینه کرد، رئال، پی اس جی و سیتی بیشترین شانس را برای جذب هالند دارند. اتحادیه لالیگا اخیرا اعلام کرد که رئال مادرید برای جذب همزمان هالند و امباپه مشکل مالی ندارد و چراغ سبز لازم را به باشگاه مادریدی داد.
اکنون باید دید پرز در رقابت با مالکان عرب موفق خواهد شد هالند را جذب کند یا خیر. حقیقبت این است که او در رویای بزرگ زوج امباپه و هالند برای فصل 23-2022 و در ورزشگاه مدرن شده برنابئو است.

 

منبع: ورزش 3

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۶۶۶۶
تاریخ: ۱۴۰۰/۷/۱۸     ساعت: ۹ : ۳۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024