صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

کامرانی‌فر: برای حضور تماشاگران باید تمام جوانب را بسنجیم

حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت که مجوزهای لازم برای حضور تماشاگران از سوی وزارت بهداشت صادر شده است، اما تمام جوانب باید سنجیده شود.

حسن کامرانی‌فر سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا تماشاگران مجوز حضور در دیدار ایران و کره جنوبی را دارند یا نه، گفت: ما 21 سپتامبر (30 شهریورماه) به فیفا نامه زده‌ایم و اعلام کردیم که آمادگی حضور تماشاگران را در بازی با کره جنوبی داریم، اما همزمان باید شرایط حضور تماشاگران را در این برهه از زمان در داخل و کسب مجوزها وزارت بهداشت دنبال کنیم.
وی افزود: آن زمان که ما اعلام آمادگی کردیم، تعداد فوتی‌های کشور بالا بود، اما آمادگی ما از این جهت بود که می‌دیدم روند خوبی در کشور پیش می‌رود و شرایط واکسیناسیون خوب است و روزانه یک میلیون نفر به تعداد افراد واکسینه اضافه می‌شود و می‌دانستیم در 20 روز باقیمانده تا بازی شرایط بهتر می‌شود.
سرپرستی دبیرکلی فدراسیون فوتبال تأکید کرد: در این مدت نامه‌های زیادی زدیم و رایزنی‌هایی زیادی با وزارت بهداشت و وزارت ورزش برای حضور تماشاگران داشتیم. پس از ایمیل به فیفا، آنها خواستند جزئیات را به آنها اعلام کنیم که پس از تأیید وزارت بهداشت در خصوص کرونا، ما اعلام کردیم جزئیات را اعلام خواهیم کرد. پس از این ماجرا وزارت بهداشت مجوزها را صادر کرد، اما صرفاً فقط بحث مجوز وزارت بهداشت در خصوص کرونا بود که حتی تعداد تماشاگران افزایش پیدا کرد. با این حال ما باید تمام شرایط را بسنجیم و این بازی بعد از دو سال قرار است با حضور تماشاگران برگزار شود که هنوز تأیید نشده، بسیاری استقبال کننده بود. ما هم جلسات مختلفی با ارکان مختلف برای حضور تماشاگران داشتیم و امروز هم یک جلسه طولانی مدت انجام شد.
کامرانی‌فر ادامه داد: همانطور که همه می‌دانیم، فیفا وارد مسائل دیگری از جمله تبعیض نژادی و سایر موضوعات شده است. با این حال ما جزئیات را به فیفا اعلام کردیم که هنوز قطعی به ما پاسخ نداده‌اند. در این بازی هم بلیت فروشی باید در فرمت AFC باشد که قبلاً برای ما ارسال شده و کارهای آن را انجام داده‌ایم.

 

منبع: تسنیم

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۶۶۶۹
تاریخ: ۱۴۰۰/۷/۱۸     ساعت: ۹ : ۳۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024