صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

سری آ ایتالیا/ پیروزی پرگل یوونتوس

یوونتوس با ارائه نمایشی درخشان در خانه سمپدوریا به برتری ۱-۳ دست یافت.

یوونتوس که در هفته های اخیر بسیار خوب ظاهر شده، امشب نیز موفق به غلبه بر سمپدوریا و رسیدن به فاصله چهار امتیازی صدر جدول شد تا بیش از همیشه حسرت اشتباهات ابتدای فصل خود را بخورد.
در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و اولین فرصت برای سمپدوریا ایجاد شد، اما ضربه آنتونیو کاندروا از فاصله ای قابل توجه دروازه یوونتوس را تهدید کرد، اما ووچیک شزنی به خوبی عکس العمل نشان داد.
اما یوونتوس در دقیقه 22 به گل اول دست یافت. روی ضدحمله این تیم و ارسال خوان کوادرادو از سمت راست بود که یوشیدا قبل از مویس کین به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و یوونتوس از سمپدوریا پیش افتاد.
حملات بیانکونری ادامه یافت و در دقیقه 32 و با متوقف شدن مویس کین در محوطه این تیم صاحب یک ضربه پنالتی هم شد. آلوارو موراتا پشت توپ قرار گرفته و با ضربه ای خلاف جهت موفق به زدن گل دوم هم شد. در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و یوونتوس با برتری 0-2 راهی رختکن شد.
یوونتوس در نیمه دوم نیز هجومی ظاهر شده و خیلی زود و روی ارسال مانوئل لوکاتلی فرصت زدن گل سوم را هم داشت، اما ضربه مویس کین از زاویه ای دشوار با عکس العمل فالکونه همراه شد.
در دقیقه 64 و روی حرکت کاندروا بود که کاپوتو در مقابل دروازه یوونتوس صاحب موقعیت شد، اما ضربه اول او به مدافعان برخورد کرد و در ریباند نیز شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.
اما در دقیقه 73 آدرین رابیوت در محوطه یوونتوس مرتکب خطای هند شده و سمپدوریا صاحب یک ضربه پنالتی شد. آنتونیو کاندروا پشت توپ قرار گرفت، اما ضربه او با واکنش فوق العاده شزنی همراه شد و این فرصت طلایی از دست رفت.
دقایقی بعد دوسان ولاهوویچ در سمت چپ محوطه حرکت کرده و می توانست گل سوم یوونتوس را به ثمر برساند، اما واکنش فالکونه اجازه باز شدن دروازه تیمش را نداد.
اما در دقیقه 84 سمپدوریا به گل اول دست یافت. ضربه سابیری روی یک موقعیت ایستگاهی بعد از برخورد به موراتا تغییر مسیر داده و به شکل اتفاقی وارد دروازه یوونتوس شد.
اما در دقیقه 88 و روی ارسال لوکاتلی بود که موراتا در زاویه ای دشوار و با ضربه سر دقیق خود موفق به زدن گل سوم هم شد. در ادامه یوونتوس جریان مسابقه را به خوبی اداره کرده و موفق به کسب سه امتیاز این مسابقه شد.

 

 

 


منبع: ورزش 3

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۸۴۴۱
تاریخ: ۱۴۰۰/۱۲/۲۲     ساعت: ۹ : ۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024