صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

هواوی و فولکس واگن همکار می‌شوند

هواوی و فولکس واگن برای استفاده از فناوری در صنعت خودرو توافق نامه همکاری امضا کردند. طبق این همکاری بیش از ۳۰ میلیون دستگاه خودرو می‌توانند از فناوری‌ها و پتنت‌های هواوی استفاده کنند.

شرکت هواوی اخیرا با یکی از تامین‌کنندگان اصلی گروه خودروسازی فولکس ‎واگن توافق‌نامه جدیدی را برای ارائه مجوز استفاده از فناوری‎‌های خود (License Agreement) به امضا رساند که می‌توان این توافق‌نامه را یکی از بزرگترین قراردادها در حوزه صنعت خودرو دانست. همچنین این توفق‌نامه برای هواوی و فولکس واگن مزایای متعددی را به همراه خواهد داشت.

جزئیات همکاری هواوی و فولکس واگن
امروزه صنایع مختلف به فناوری‌های جدیدی مجهز می‌شوند و صنعت خودرو نیز از این حوزه عقب نمانده و طی سال‌های اخیر خودروسازان بزرگ محصولات خود را بیشترین تاثیر از دنیای فناوری، الکترونیک و مخابرات به بازار عرضه کرده‌اند تا بتوانند به تمام نیازهای کاربران امروزی پاسخ دهند. در همین راستا شرکت هواوی برای ارائه خدمات و فناوری‌های خود با یکی از تامین‎‌کنندگان اصلی فولکس ‎واگن توافق‌نامه جدیدی را امضا کرده که بسیاری آن را بزرگترین توافق‌نامه در نوع خود دانستند.

اطلاعاتی که از توافق‌نامه هواوی و فولکس واگن منتشر شده حاکی از آن است که این همکاری شامل پتنت‎‌های ضروری و استاندارد (SEP) هواوی در زمینه 4G بوده و محصولات فولکس واگن طبق این قرارداد می‌توانند از فناوری‎‌های شرکت هواوی در حوزه ارتباطات شبکه‌ای در سطوح مختلف بهره‌مند شوند.

سانگ لیوپینگ، رئیس بخش حقوقی هواوی در مورد این توافق‌نامه عنوان کرد هواوی با فلسفه نوآورانه خود در دنیای فناوری توانسته پتنت‎‌های مختلفی را به ثبت برساند که برای صنعت خودرو دارای ارزش زیادی بوده و قادر است روی این صنعت تاثیر زیادی بگذارد.

رئیس بخش حقوقی هواوی در ادامه افزود خودروسازان بزرگ در صنعت خودرو اخیرا فرایند شناسایی پتانسیل‎‌های هواوی در حوزه خودرو را آغاز کرده‌اند و ما بر این باوریم که می‌توانیم به مصرف‎‌کنندگان این صنعت در سراسر دنیا فناوری‌های جدید خود را عرضه کنیم. قرار است بر اساس این توافق، بیش از 30 میلیون دستگاه خودرو از فناوری‌ها و پتنت‌های هواوی برخوردار شوند.


گفتنی است شرکت هواوی طی 2 دهه گذشته تاکنون توانسته بیش از 100 توافق‌نامه مجوز استفاده از اختراع‌ها و پتنت‌های خود را با سایر تولیدکنندگان اصلی صنعتی در حوزه‌های مختلف امضا کند. بسیاری از این قراردادهای هواوی بین شرکت‌های اروپایی، آمریکا، ژاپن و کره جنوبی به امضا رسیده‌اند. همچنین هواوی برای ارائه اینترنت خودروها یا همان IoV برنامه‌های متعددی را در نظر گرفته است که می‌تواند در صنعت خودرو تحول گسترده‌ای را به وجود بیاورد.

 

منبع: گجت نیوز

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۳۸۹۴
تاریخ: ۱۴۰۰/۴/۲۱     ساعت: ۲ : ۱۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 19 2024