صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

چند خبر سینمایی داغ از روزهای آخر بهمن

آخرین روز بهمن ماه مصادف با سومین روز جشنواره موسیقی فجر آغاز شد و خونریزی مغزی شهرام عبدلی در صحنه فیلمبرداری، واکنش احسان علیخانی به حاشیه‌های مهاجرتش و قرار منع تعقیب فیلیمو گزیده‌ای از اخبار این روز بود.

در سومین شب از سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر، 11 اجرا در شش سالن تهران به روی صحنه رفتند. سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر از جمعه 28 بهمن ماه کار خود را آغاز کرده است و مراسم اختتامیه سوم اسفندماه در تالار وحدت برپا می‌شود.

جشنواره موسیقی فجر را در کدام برنامه‌ها بشنوید؟
همراه با سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، شبکه‌های مختلف رادیویی، با پوشش این رویداد فرهنگی ویژه‌برنامه‌های متنوعی را تولید و پخش می‌کنند.

چرا «لیان» بعد از جشنواره روی صحنه می‌رود؟
کنسرت گروه «لیان» به سرپرستی محسن شریفیان دهم اسفند در تالار وحدت برگزار می‌شود. محسن شریفیان درباره جدیدترین اجرای زنده خود و گروهش به خوانندگی «آکا صفوی»، معتقد است: «موضوعی که برای ما در گروه لیان در این شرایط اهمیت بالایی دارد این است که بتوانیم فاصله خود و مخاطبان‌مان را حفظ کنیم. چون معتقدیم اگر برای یک مدت طولانی از مخاطبانمان دور باشیم و هنرمان را با فاصله زیاد عرضه کنیم، متضرر خواهیم شد. موسیقی و هنر و البته احساسی که ما داریم، کالا، ملک یا دلار نیست که به مرور به ارزش آن افزوده شود و قیمت آن افزایش پیدا کند. طولانی‌تر شدن فاصله ما با مخاطبان‌مان باعث از بین رفتن روح هنری ما می‌شود و این نه برای ما خوب است و نه برای مخاطبینی که با این سبک از موسیقی بوشهری حال‌شان خوب می‌شود.»

از سینما چه خبر؟
فیلم سینمایی «شب داخلی دیوار» به کارگردانی وحید جلیلوند در جدیدترین حضور بین‌المللی خود در جشنواره حقوق بشر ژنو به نمایش گذاشته خواهد شد و در ادامه، پخش‌کننده فیلم «خط استوا» با انتشار پوستر، از آغاز اکران سینمایی «خط استوا» به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور به عنوان اولین فیلم اکران نوروزی 1402  خبر داد.
همچنین چهارمین اردوی فیلمسازی «ایده تا تولید» با برگزاری جلسات پیش‌تولید در کلاس‌های استادانی چون کمال تبریزی در ژانر کمدی، همایون اسعدیان در ژانر ملودرام و امیرشهاب رضویان در ژانر فانتزی و علمی تخیلی آغاز شد.
«شان پن» آکادمی اسکار را به دلیل امتناع از دعوت از «ولودیمیر زلنسکی» (رئیس جمهور اوکراین) به اسکار 2022 مورد انتقاد قرار داد و گفت که این تصمیم باعث شد او یکی از جوایز اسکارخود را به رئیس جمهور اوکراین هدیه دهد.
در آخرین روز بهمن ماه همچنین «جورج تی. میلر» کارگردان شناخته شده سینمای استرالیا در سن 79 سالگی در شهر ملبورن و بر اثر حمله قبلی و علاءالدین قاسمی، هنرمند باسابقه تعزیه به دنبال یک دوره بیماری طولانی مدت درگذشتند.

خونریزی مغزی شهرام عبدلی 
افزون بر این شهرام عبدلی هنگام بازی در یک سریال به علت عارضه مغزی در یکی از بیمارستان‌های مشهد بستری شد.

ماجرای مهاجرت احسان علیخانی
احسان علیخانی که یک سال پس از حضور در پشت صحنه رئالیتی شو «جوکر» و توقف همکاری با تلویزیون، در هیچ برنامه تصویری حاضر نشده، حالا با گمانه هایی مبنی بر مهاجرتش در برخی رسانه ها مواجه شده است که سرانجام او را به واکنش واداشت.

قرار منع تعقیب فیلیمو صادر شد
منع تعقیب یکی از پلتفرم‌های نمایش خانگی صادر و در هفته قبل به مدیر این مجموعه ابلاغ شد. پیگیری خبرنگار ایسنا درباره‌ی شکایت ساترا و بررسی قضایی شکایت مذکور نشان می‌دهد قرار منع تعقیب قطعی مدیرعامل فیلیمو صادر و به نامبرده ابلاغ شده است.

 

منبع: ایسنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۶۶۱۹۷
تاریخ: ۱۴۰۱/۱۲/۱     ساعت: ۱۱ : ۱۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فرهنگی و هنری       زیرسرویس: فرهنگی و هنری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 28 2024