صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

نشست دیرهنگام «اتحادیه عادی‌سازی عربی» درباره جنگ غزه!

اتحادیه عرب شامگاه گذشته پس از گذشت بیست و چهار روز از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تا ۱۰ روز دیگر نشستی درباره جنگ غزه برگزار خواهد کرد!

به نقل از رسانه‌های فلسطینی، اتحادیه عرب شامگاه روز گذشته بالاخره با صدور بیانیه ای اعلام کرد که درباره جنگ غزه تشکیل جلسه خواهد داد.

اتحادیه عرب در واقع پس از گذشت 24 روز از جنگ در غزه و نسل‌کشی فلسطینیان بالاخره اعلام کرد که در روز یازدهم نوامبر آینده (10 روز دیگر) جلسه‌ای اضطراری! درباره جنگ غزه برگزار خواهد کرد.

به گزارش مهر، چند روز پیش نیز اظهارات «احمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب در نشست صلح قاهره که طی آن گروه‌های مقاومت فلسطین را تروریستی توصیف کرده بود با واکنش تند شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر و ترک جلسه از سوی وی همراه شده بود.

این اظهارات با واکنش تند محافل رسانه ای و فضای مجازی در جهان عرب همراه شد که طی آن اظهارات دبیرکل اتحادیه به اصطلاح عرب را به شدت مورد تقبیح قرار دادند.

براین اساس، پیشنهاد می شود این اتحادیه که با وجود جنایات جنگی آشکار رژیم صهیونیستی تلاشی در راستای حمایت از ملت فلسطین انجام نمی دهد و حتی علیه مقاومت مبتنی بر آحاد ملت فلسطین بر می خیزد، از این پس نام خود را به اتحادیه عادی سازی عربی (اتحاد مطبعین العرب) تغییر دهد، چه آنکه این نام توصیف بهتری از شرایط فعلی این اتحادیه است و با اقوال، افعال و اقدامات آنها نیز هم خوانی دارد.

 

منبع: مهر

شناسنامه


کدخبر: ۲۷۰۴۸۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۱۲     ساعت: ۹ : ۵۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: بین الملل       زیرسرویس: بین الملل
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024