صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

بزرگ‌ترین «گاف امنیتی» در ارتش رژیم صهیونیستی

یک رسانه صهیونیستی جزئیاتی از گاف بزرگ ارتش رژیم اشغالگر در جریان جنگ غزه منتشر کرد و از نفوذ یک فرد با هویت جعلی به پایگاه‌ها و مقرهای فرماندهی این رژیم پرده برداشت.

وبگاه عبری «واللاه» در این باره فاش کرد: یک افسر ذخیره توانست هفته‌ها بین پایگاه‌های نظامی که حق ورود به آن‌ها را نداشت رفت و آمد کند و اطلاعات بسیار حساس و محرمانه‌ای از جمله محل و نحوه استقرار نیروها را به دست آورد و قبل از دستگیری به اتهام جاسوسی و جعل هویت، این اطلاعات را در اختیار پرسنل نظامی و غیرنظامی قرار دهد.

واللاه این اتفاق را «بزرگ‌ترین گاف امنیتی» تاریخ جعلی رژیم صهیونیستی و یک فاجعه در ارتش رژیم اشغالگر توصیف کرده است.

طبق گزارش این رسانه، این فرد بازداشت شده پیش از این به مدت 6 سال در یگان‌های مختلف ارتش خدمت کرده بود.

در کیفرخواست علیه این صهیونیست آمده است که وی خود را به عنوان یک نظامی ارشد اعزامی از سوی یک تشکیلات نظامی به فردی در ارتش معرفی کرده و اطلاعات غیرقانونی با بالاترین درجه محرمانگی را به دست آورده و این اطلاعات را در اختیار مقامات غیرنظامی و نظامی قرار داده است.

طبق این گزارش، این فرد با ارتباط گرفتن با چند سرباز اینگونه وانمود کرده که مامور نظارت مستقیم بر امور اتاق عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در جبهه جنوب (نوار غزه) است.

واللاه در ادامه گزارش داد: این افسر ذخیره از وضعیت فشاری که سربازان به دلیل جنگ در غزه با آن مواجه هستند برای به دست آوردن آنچه می‌خواست استفاده کرد.

طبق این گزارش، این فعالیت جاسوسی ادامه داشت تا اینکه متهم 15 اکتبر دستگیر شد.

طبق کیفرخواست دادستانی، متهم در بازه زمانی هفتم تا پانزدهم اکتبر توانسته است وارد ستاد فرماندهی، اتاق‌های عملیات و اتاق‌های جنگی شود که اجازه ورود به آنها را نداشته و با استفاده از تلفن همراه خود اطلاعات محرمانه‌ و فوق سری را جمع‌آوری کند.

 

منبع: ایسنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۷۱۵۷۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۲۵     ساعت: ۱۳ : ۲۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: بین الملل       زیرسرویس: بین الملل
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024