صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

تکذیب شایعه تکمیل ظرفیت غسالخانه بهشت زهرا

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا ضمن تکذیب شایعه تکمیل ظرفیت غسالخانه بهشت زهرا گفت: بهشت زهرا جز دستگاه‌های خدمات رسان است و امکان تعطیلی در این سازمان وجود ندارد.

سعید خال عصر دیروز شنبه در جمع خبرنگاران در واکنش به شایعه اخیر فضای مجازی مبنی بر تکمیل ظرفیت بهشت زهرا برای تدفین فوت شدگان اظهار داشت: این ادعا کذب است و هیچ سندیتی ندارد و سازمان بهشت زهرا با قوت به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
خال با اشاره به اینکه ادامه فعالیت سازمان بهشت زهرا به این معنا نیست که با بحران مواجه نیستیم گفت: ما 8 ماه است که با بحران کرونا در حال دست و پنجه نرم کردن هستیم و از مردم خواهش می‌کنیم به جای توجه و دامن زدن به این شایعات بی اساس با تمام توان پروتکل‌ها را اجرا کند.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا از باز بودن 2 درب از 16 درب این مکان خبر داد و بیان داشت: ما در بهشت زهرا جز دستگاه‌های خدمات رسان هستیم و امکان تعطیلی در این سازمان وجود ندارد.
وی گفت: از مردم می‌خواهیم هر چه بیشتر نسبت به رعایت پروتکل‌ها اقدام کنند و همکاران در بهشت زهرا از صبح زود فعالیت را آغاز می‌کنند و تا ساعات خارج از زمان کاری هم به خدمات رسانی مشغول هستند.
خال عنوان داشت: تهران 200 به طور عادی متوفی در روز دارد که به این آمار 150 متوفی دیگر اضافه شده که فشار کار پرسنل را بالا برده و تا کنون سعی شده داغداران را تکریم کنند و در همه ایام کارکنان حضور دارند.

 

منبع: مهر

شناسنامه


کدخبر: ۲۳۳۲۵۱
تاریخ: ۱۳۹۹/۸/۱۱     ساعت: ۱۰ : ۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: وب گردی       زیرسرویس: وب گردی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
  • ٩ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 17 2024