صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

محدودیت‌های کرونایی ۳۳ درصد تردد را کاهش داد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: متوسط تردد ساعتی وسایل نقلیه در ۲۳ روز اول طرح در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۳ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ احمد شیرانی اظهار کرد: اجرای طرح محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در جاده‌ها و شهرها کماکان ادامه دارد؛ متوسط تردد ساعتی وسایل نقلیه در 23 روز اول طرح در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 33 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: این کاهش یا افزایش ترددها مربوط به تردد خودروهای شخصی است. همچنین در برخی محورهای مواصلاتی مانند آزادراه تهران – قم تا 80 درصد و در آزادراه قزوین – رشت تا 70 درصد کاهش داشته است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا بیان کرد: در ساعت 18 روز گذشته مورخ 23 آذرماه در استان سیستان و بلوچستان در محدوده پلیس راه خاش محور گوهرکوه به کارواندر، یک دستگاه سواری پژو 405 با یک دستگاه سواری تیبا تصادف می‌کند که در پی این حادثه 6 نفر جان خود را از دست می‌دهند و 2 نفر هم مجروح می‌شوند البته علت این تصادف در دست بررسی است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا یادآور شد: در استان مازندران در جاده هراز محدوده قلابن از تاریخ 23 تا 24 آذر به مدت دو روز از ساعت 8 الی 17 به دلیل اجرای عملیات ایمن‌سازی و اصلاح شیب ترانشه مسیر در کیلومتر 64 تا 65 مسدودیت داریم و عملیات جاده‌ای انجام می‌شود.

شیرانی در پایان گفت: جاده هراز از روز گذشته به مدت دو روز مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و جاده چالوس انجام می‌شود.

 

منبع: مهر

شناسنامه


کدخبر: ۲۳۷۵۰۸
تاریخ: ۱۳۹۹/۹/۲۵     ساعت: ۸ : ۴۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: وب گردی       زیرسرویس: وب گردی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
  • ٢٢ شوال ١٤٤٥
  • May 01 2024