۱۴۰۲/۸/۳ - ۱۱ : ۱۵

افزایش شمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به کرانه باختری

افزایش شمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به کرانه باختری

به نقل از الجزیره ، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: شمار شهیدان در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون با احتساب شهیدان جنین و قلقیلیه در بامداد امروز و شهادت جوانی بر اثر شدت جراحات وارده در طولکرم، به 100 شهید افزایش پیدا کرده است.

الجزیره از افزایش شمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به اطراف اردوگاه جنین در کرانه باختری به چهار نفر خبر داد.

همزمان منابع محلی فلسطینی اعلام کردند که یک جوان فلسطینی بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست در شهر «قلقیلیه» در کرانه باختری به شهادت رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین هم بیان کرد: شمار شهدای حملات اشغالگران به 4 نفر افزایش پیدا کرده که شامل سه شهید در جنین و یک شهید در قلقیلیه است.

از سوی دیگر نظامیان صهیونیست دست به بازداشت گسترده در شهر قلقیلیه زدند.

نظامیان صهیونیست بامداد چهارشنبه با ادوات نظامی به جنین و اردوگاه این شهر یورش بردند. همزمان با یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین که با مقابله نیروهای مقاومت فلسطین مواجه شد، جنگنده‌های این رژیم مناطقی در این اردوگاه را با موشک هدف قرار دادند که منجر به شهادت 2 فلسطینی و زخمی شدن شمار دیگری شد.

نیروهای «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی اعلام کرد، گردان‌های جنین با بسته‌های انفجاری تعدادی از خودروهای زرهی صهیونیست‌ها در اردوگاه جنین را هدف قرار داده و به سمت این نیروهای تیراندازی کردند که منجر به زخمی شدن دستکم یک نظامی شده است.

نظامیان صهیونیست همچنین به شهر طوباس واقع در شمال کرانه باختری و شهرک بیت امر در شمال الخلیل یورش بردند.

حملات صهیونیست‌ها به کرانه باختری در حالی صورت گرفته که حملات هوایی این رژیم به بخش‌های مختلف نوار غزه همچنان با شدت ادامه دارد.

 

منبع: ایرنا